Joel van Ooijen

Support Medewerker

Hoe bevalt het werken bij Tools4ever?

Er zijn een aantal zaken die mij erg aanspreken bij Tools4ever. Allereerst de onderlinge sfeer. Deze is gemoedelijk, maar wel professioneel. De wil om elkaar te helpen om tot uiteindelijke oplossingen te komen voor onze klant, maar ook voor onszelf met betrekking tot bijvoorbeeld interne projecten, ervaar ik als erg prettig. Daarnaast zijn er korte banden tussen de verschillende teams en afdelingen, wat erg bevorderlijk is voor de onderlinge communicatie. Tot slot wordt er vanuit Tools4ever veel voor ons geregeld om het voor ons zo aangenaam mogelijk te maken zowel met het thuiswerken als op kantoor.

Joel-van-Ooijen-Werken-bij-Tools4ever

Hoe ziet een werkdag er bij jou uit?

Een werkdag binnen de Supportafdeling van Tools4ever is elke dag anders en is afhankelijk van de planning voor die week. Toen ik net begon bij Tools4ever heb ik de keuze gemaakt om UMRA te ondersteunen. Dit is één van de softwareproducten die wij als Tools4ever aanbieden.

Afhankelijk van hoe jij per week bent ingedeeld ben je de ene dag druk bezig met ingeplande meldingen op te lossen terwijl je de andere dag klanten telefonisch te woord staat om hen te voorzien van een eerste reactie. Het komt regelmatig voor dat je moet samenwerken met andere teams binnen de organisatie om zo de klant de juiste hulp te bieden. Denk hierbij aan samenwerkingen met onze Consultants, Accountmanagers en Developers.

“Het uiteindelijke doel is dat we onze klanten snel, efficiënt en professioneel van dienst zijn.”

Wat maakt jouw werk uitdagend?

In de eerste plaats is elke omgeving van elke klant anders, wat ervoor zorgt dat de problemen die bij ons binnenkomen heel divers zijn. Naast het helpen van klanten met technische en functionele vragen/problemen, is er ook ruimte om wijzigingen door te voeren in de scripting. Op die manier kunnen wij de systemen op elkaar laten aansluiten zodat deze goed functioneren.

Op de tweede plaats is het werk heel uitdagend omdat we meerdere pakketten aanbieden aan onze klanten. Denk aan HelloID, UMRA, IAM en SSRPM om er een paar te noemen. Naast het feit dat ik UMRA ondersteun zijn er ook nog mogelijkheden om verder door te groeien in andere pakketten zoals bijvoorbeeld ons nieuwste product HelloID. Hier liggen nog velen kansen voor in de toekomst aangezien hier steeds meer vraag naar is.

Wat geeft jou voldoening in je werk?

Het uiteindelijke doel is dat we onze klanten snel, efficiënt en professioneel van dienst zijn. Als dat lukt en de klant is tevreden over de geboden hulp dan haal ik daar mijn voldoening uit.

Joel van Ooijen

Support Medewerker

< terug