Samen succesvol

Afdelingen

Tools4ever is een dynamische organisatie met diverse teams. Verschillende ervaringen, passies en leeftijden. Maar één ding hebben we met elkaar gemeen: we zijn trots op ons bedrijf! Samen werken we er elke dag hard aan om onze klanten de beste klantervaring te bieden.

Onze core business is

Het ontwikkelen van software, het verkopen en implementeren ervan bij onze klanten en het bieden van de beste service. De dagelijkse taak voor de afdelingen software development, sales, consultancy en support.

We kunnen niet zonder

Onze administratieve, facilitaire en coördinerende afdelingen. Zij zijn de ruggengraat van onze organisatie en zorgen voor de ondersteuning van onze primaire processen.

Support

Bij Tools4ever gaan we voor de beste service

Door de steeds strikter wordende regels voor security en compliancy wordt het belangrijker om de werkelijke identiteit van een gebruiker aan te tonen, hierdoor is er een sterk toenemende vraag naar onze Identity Governance & Administration software. De supportafdeling ondersteunt onze klanten bij vragen, incidenten en veranderingen over onze producten. Als supportmedewerker ben je altijd bezig met het beantwoorden van de vraag: hoe kan het in de toekomst nog beter? De lifeguards van onze organisatie die klanten met raad en daad te hulp schieten!

De supportafdeling is een leerzame, dynamische, maar vooral ook een gezellige werkomgeving. Iedereen is goed op elkaar ingespeeld en helpt elkaar waar nodig. Als supportmedewerker werk je niet alleen veel samen met je team, maar ook met collega’s van andere afdelingen: sales, development, consultancy etc. Binnen de afdeling heeft iedereen één of meer disciplines waar zij zich mee bezighouden. Dit houdt in dat je een eigen domein hebt waar je jouw expertise in ontplooid. Al onze medewerkers op support hebben hierdoor inhoudelijke kennis op één of verschillende domeinen, wat ervoor zorgt dat alle kennis geborgd is op de hele afdeling.

De markt voor Identity Governance & Administration is fors gegroeid en zal naar verwachting de komende jaren alleen nog maar toenemen. Onze supportmedewerkers zijn daarom op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van onze software, zodat zij onze klanten snel en goed kunnen ondersteunen. Je bent niet alleen een probleemoplosser, maar observeert en analyseert ook hoe je support naar een nog hoger niveau zou kunnen tillen. Bij Tools4ever gaan wij namelijk voor de beste service!

Tools4ever is een groeiende organisatie. Daarom zijn we op zoek naar supportmedewerkers en systeembeheerders die enthousiast worden van technisch en complexe uitdagingen. Wil je weten wat onze mensen drijft? Lees dan de testimonials hieronder. Wil je meer weten over onze producten of direct weten welke vacatures we hebben? We horen graag van je!

Ontmoet je collega's van Support

Ronald Kamerbeek

Manager Delivery

“Mijn werk is iedere dag anders, ik leef vaak in de waan van de dag. Mijn taak in essentie is om te zorgen dat de delivery van Tools4ever goed is, deze optimaal blijft draaien en meegroeit met de organisatie. De uitdaging ligt vaak op het snijvlak van de data, de implementatie en de interpretatie van de klant.”

Lees verder

Joel van Ooijen

Support Medewerker

“Afhankelijk van hoe jij per week bent ingedeeld ben je de ene dag druk bezig met ingeplande meldingen op te lossen terwijl je de andere dag klanten telefonisch te woord staat om hen te voorzien van een eerste reactie. Denk hierbij aan samenwerkingen met onze Consultants, Accountmanagers en Developers.”

Lees verder

Ontdek de andere afdelingen

Nieuwsgierig geworden naar ons aanbod?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe collega's. Bekijk onze openstaande vacatures en solliciteer direct of neem eens contact op voor een vrijblijvende kennismaking!

Bekijk onze vacatures