Support

We ondersteunen u en uw organisatie bij vraagstukken, storingen en uitdagingen.

Kunnen we u van dienst zijn?

Tools4ever support bied u hulp bij vragen rondom Identity management, Access Governance, Single Sign On, Self Service Password Reset en meer. We ondersteunen u en uw organisatie bij vraagstukken, storingen en uitdagingen. Tools4ever support heeft ervaren en gekwalificeerde medewerkers om u bij iedere uitdaging bij te staan.

Heeft u een vraag of een storing kunt u dit via onze SelfServiceDesk aan ons kenbaar maken, we helpen u graag verder. Bent u op zoek naar een download of wilt u upgraden naar een nieuwe versie? Links kunt u onder aan deze pagina vinden, houdt voor upgrades een geldige licentiecode bij de hand.

U kunt Tools4ever Support bereiken op de volgende manier: 

  • Nieuwe melding openen en meldingen beheren via de SelfServiceDesk. Heeft u nog geen account op de SelfServiceDesk volg de handleiding.
  • Bij urgente en productie verstorende meldingen kunt u (ook) telefonisch contact opnemen via nummer +31 (0) 35 54 83 280. 

Support op afstand

Tools4ever biedt support op afstand. Via TeamViewer QuickSupport kunt u eenvoudig zelf een remote connectie met ons opzetten. Onze supportafdeling kan hiermee verbinden en u direct ondersteunen bij uw vraag. 

Onderhoudscontract

Wanneer u een onderhoudscontract afsluit op de aangeschafte software kunt u bij problemen rekenen op Nederlandstalig technisch support en beschikt u daarnaast altijd over de laatste versie van de software. Het onderhoudscontract biedt support op de werking van het product zelf, maar ook op de configuratie van het product in het netwerk.