Maatregelen bij Tools4ever ivm het coronavirus
In verband met de oproep van de overheid om thuis te werken heeft Tools4ever besloten om zoveel mogelijk medewerkers thuis te laten werken.
Maatregelen ivm het coronavirus}
Support
We ondersteunen u en uw organisatie bij vraagstukken, storingen en uitdagingen.
In verband met de oproep van de overheid om thuis te werken heeft Tools4ever besloten om zoveel mogelijk medewerkers thuis te laten werken.
Maatregelen ivm het coronavirusTools4ever support biedt u hulp bij vragen rondom Identity management, Access Governance, Single Sign On, Self Service Password Reset en meer. We ondersteunen u en uw organisatie bij vraagstukken, storingen en uitdagingen. Tools4ever support heeft ervaren en gekwalificeerde medewerkers om u bij iedere uitdaging bij te staan.
Heeft u een vraag of een storing kunt u dit via onze SelfServiceDesk aan ons kenbaar maken, we helpen u graag verder. Bent u op zoek naar een download of wilt u upgraden naar een nieuwe versie? Links kunt u onder aan deze pagina vinden, houdt voor upgrades een geldige licentiecode bij de hand.
U kunt Tools4ever Support bereiken op de volgende manier:
Tools4ever biedt support op afstand. Via TeamViewer QuickSupport kunt u eenvoudig zelf een remote connectie met ons opzetten. Onze supportafdeling kan hiermee verbinden en u direct ondersteunen bij uw vraag.
Wanneer u een onderhoudscontract afsluit op de aangeschafte software kunt u bij problemen rekenen op Nederlandstalig technisch support en beschikt u daarnaast altijd over de laatste versie van de software. Het onderhoudscontract biedt support op de werking van het product zelf, maar ook op de configuratie van het product in het netwerk.