Professional Services

Consultancy & Support Services 24/7 wereldwijd

Professional Services

Iedere vestiging van Tools4ever heeft een vast team van hoog gekwalificeerde ICT professionals om Identity Governance & Administration implementaties uit te voeren. De consultants hebben veel kennis en ervaring met de productsuite van Tools4ever en zijn instaat om de software maximaal te benutten.

Consultancy

Wanneer u kiest voor de software van Tools4ever, dan is het van belang om deze vanaf het begin goed in te richten. De ervaren consultants van Tools4ever staan voor u klaar om uw Identity Governance & Administration oplossing in te richten naar de eisen en wensen van uw organisaties. Onze allround consultants bieden ondersteuning op het gebied van:

1. Implementatie consultancy

Onze implementatie consultants zijn multidisciplinair, resultaatgericht en weten als geen ander hoe zij de organisatorische processen bij de klant moeten vertalen naar een technische oplossing. Ondanks de complexe heterogene netwerkomgevingen waarbij veel koppelingen moeten worden gemaakt tussen diverse systemen, zetten onze consultants een configuratie neer die aansluit bij de huidige manier van werken en die inefficiënte handmatige processen automatiseert.

https://az781118.vo.msecnd.net/cdn/a888418d652b4602bc554d1ecf44b3ae/a2bb6a926f4e4a6ba86b3c0a884005bb.jpg

2. Project Management

Bij de implementatie van een Identity Governance & Administration oplossing zijn veel stakeholders en veel systemen betrokken en dat betekent dat de uitvoering zorgvuldig moet gebeuren. De centrale regie van de uitvoering van de implementatie ligt bij de opdrachtgever. Tools4ever adviseert de opdrachtgever hoe strak projectmanagement kan worden gerealiseerd.

3. Access Governance

Het opstellen van een RBAC rollenmodel ten behoeve van rol gebaseerd toegang verschaffen is een complexe taak. De Identity & Access Management consultants van Tools4ever staan security officers bij en maken deze taak behapbaar door gebruik te maken van een bewezen stappenplan. Onderdeel van dit stappenplan is onder andere het clusteren van groepen medewerkers, business rollen bepalen en hier autorisaties aan vaststellen.

4. Business Consultancy

Het automatiseren van in-, door- en uitstroom processen middels een Identity Governance & Administration oplossing heeft effect op de bestaande bedrijfsprocessen. De informatie die leidend is voor IGA moet aan bepaalde voorwaarden voldoen (tijdig, volledig en correct). Onze business consultants adviseert de verschillende partijen in uw organisatie zodat de kwaliteit van de informatie aan de voorwaarden voldoet.

5. Training

Op verzoek biedt Tools4ever diverse trainingen voor alle partijen waarvoor werkprocessen veranderen dankzij de implementatie. Zo zijn er trainingen om ervoor te zorgen dat applicatiebeheerder alles weten over het beheer van de software of trainingen voor security officers ten behoeve van het behoud van het gekozen model. Daarnaast beidt Tools4ever trainingen voor eindgebruikers.

https://az781118.vo.msecnd.net/cdn/f61ef9b6330c4406827544ad4bb356ae/9f545f4e97774fe2ae2b211d7a933eec.jpg

Support

Tools4ever Support helpt bij het beantwoorden van vragen over de installatie in uw netwerk, verrijkingen en aanpassingen, licenties en productspecificaties. Via ons internationale kantorennetwerk kunt u 24/7 in contact komen met onze gekwalificeerde medewerkers. Omdat zij beschikken over brede praktijkervaring kunnen zij een passende en concrete reactie bieden op uw vraag.

U kunt Tools4ever Support bereiken op 4 verschillende manieren:

1. Snel melding maken via het online formulier.
2. Via de Tools4ever iSupport online webomgeving (download handleiding)
3. Per e-mail: isupport@tools4ever.com
4. Bij urgente en productie verstorende meldingen kunt u (ook) telefonisch contact opnemen via nummer +31 (0) 35 54 83 280.

Support op afstand

Tools4ever biedt support op afstand. Via TeamViewer QuickSupport kunt u eenvoudig zelf een remote connectie met ons opzetten. Onze supportafdeling kan hiermee verbinden en u direct ondersteunen bij uw vraag.

Download Tools4ever TeamViewer QuickSupport

Onderhoudscontract

Wanneer u een onderhoudscontract afsluit op de aangeschafte software kunt u bij problemen rekenen op Nederlandstalige technische support en beschikt u daarnaast altijd over de laatste versie van de software. Het onderhoudscontract biedt support op de werking van het product zelf, maar ook op de configuratie van het product in het netwerk.