Tools4ever stelt nieuwe software engineer aan

Tools4ever, de marktleider op het gebied van Identity en Access Management (IdM/IAM), heeft haar team van developers verder uitgebreid met de aanstelling van Robbert Brussaard (25) als software developer. Robbert wordt onderdeel van het ontwikkelteam dat aan de Single Sign-On oplossing (E-SSOM) van Tools4ever werkt. Robbert gaat zich specifiek bezighouden met de doorontwikkeling van WebSSO, een module waarmee gebruikers door het eenmalig invullen van hun gebruikersnaam en wachtwoord altijd, overal en met ieder device toegang kunnen krijgen tot al hun (cloud) applicaties.

Robbert studeert informatica aan de Haagse Hogeschool en heeft al zeven jaar werkervaring opgedaan bij Enixé waarbij als lead developer leiding gaf aan het ontwikkelteam. “Ik wilde graag een overstap maken omdat ik bij mijn vorige werkgever aan mijn plafond zat en ik nog meer wilde leren”, aldus Robbert Brussaard. “Tools4ever is voor mij een interessante werkgever omdat zij standaard en complexe software ontwikkelen. Daarbij is er met betrekking tot E-SSOM veel variëteit in hetgeen ontwikkeld moet worden.”

Affiniteit met informatiebeveiliging heeft Robbert altijd gehad. Als vrijwilliger was hij werkzaam bij de Stichting Veilig Online, die onder meer leerlingen in het basisonderwijs wijst op de gevaren van het internet.

Tools4ever is op zoek naar nog meer nieuwe medewerkers. Er zijn vacatures voor software ontwikkelaars C# en Implementatie Consultants. Bekijk alle actuele vacatures.