IGA-marktleider Tools4ever viert 20e verjaardag

Tools4ever, marktleider op het gebied van Identity Governance & Administration bestaat in 2019 twintig jaar. Dit jubileum wordt gevierd tijdens events met klanten, medewerkers en partners in verschillende vestigingslanden.

In twintig jaar heeft de onderneming zich ontwikkeld van een klein softwarebedrijf tot een toonaangevende dienstverlener op het gebied van Identity Management.

Van pionier tot marktleider

Jacques Vriens, oprichter van Tools4ever: We proberen niet heel veel dingen een ‘beetje goed’ te doen, maar willen echt in één onderwerp uitblinken. Onze scherpe focus vormt de kern van ons succes de afgelopen twintig jaar en heeft gezorgd voor succesvolle oplossingen en langdurige klantrelaties. En voor een topteam, want dankzij deze aanpak kiezen de beste professionals binnen het vakgebied graag voor ons. We zijn een gedreven organisatie met een can-do-mentaliteit waar ze met plezier kunnen werken en veel ruimte en vrijheid krijgen. Mede-oprichter Tjeerd Seinen: Klanten roemen de gebruiksvriendelijkheid, de eenvoudige uitrol en integratie, en de uitstekende ondersteuning.

Tools4ever ontwikkelt en levert een volledig Identity Governance & Administration portfolio. Het combineert geavanceerde technologie voor Password Management en Single Sign-On met functionaliteiten als User Provisioning, Downstream Provisioning, Workflow Management, Service Automation en Access Governance. De oplossingen van Tools4ever beheren inmiddels meer dan 10 miljoen accounts voor zowel kleinere bedrijven (300 accounts) als multinationals met meer dan 200.000 gebruikers.

Klaar voor de toekomst

Tools4ever is uitstekend voorbereid op de komende jaren. De snelle digitalisering en de groeiende maatschappelijke aandacht voor privacy en gegevensbescherming (AVG/GDPR) boosten de belangstelling voor Tools4ever-producten en -diensten. Het portfolio is slagvaardig gemoderniseerd met het Identity Management-systeem in de cloud (IdaaS, Identity as a Service). Al vroeg heeft Tools4ever ingezet op een cloud-first-strategie. Onze zeer succesvolle HelloID-service is daarvan het bewijs, vindt Tjeerd Seinen. Samen met onze cloud-partner Microsoft bieden we een zeer betrouwbare en high-performance Identity & Access Management-service. Het is een mijlpaal op weg naar een volledig cloud-based portfolio.

2019, jubileumjaar voor Tools4ever

Tools4ever besteedt in 2019 uitgebreid aandacht aan het 20-jarig bestaan. Voor klanten en partners is een groot evenement in november in de maak en ook voor medewerkers wordt natuurlijk iets georganiseerd. Het jubileumprogramma wordt binnenkort gelanceerd.