Tools4ever wint Cybersecurity Excellence Award met ERAM

Tools4ever, de marktleider op het gebied van Identity Governance & Administration (IGA), is benoemd tot winnaar van de ‘Network Access Control’ award bij de Cybersecurity Excellence Awards 2017. De award is toegekend aan de data governance oplossing: Enterprise Resource Authorization Manager (ERAM), vanwege de uitgebreide mogelijkheden voor auditing.

Met ERAM is het mogelijk om de effectieve permissies te zien die een medewerker heeft op onderdelen van het filesysteem. Andersom is ook mogelijk: wie heeft er allemaal toegang tot een bepaald onderdeel van het filesysteem. Naast de effectieve permissies biedt ERAM ook live auditing, hierdoor is het direct zichtbaar wie welke bestanden aan het benaderen is. Door ERAM te combineren met Identity Access Manager (IAM) zijn uitgebreide beheermogelijkheden beschikbaar, zoals integratie met Self Service & Workflow, Access Governance en opschoningsprocedures.

Naast winnaar heeft Tools4ever ook de finaleplaats bereikt in de categorieën Mobile Security, Data Beveiliging, Data Classificatie, Identity Management, Cyber Security en Security Monitoring voor haar software-oplossingen Identity Access Manager (IAM) en Cloud Single Sign-On portaal HelloID.

Cybersecurity Excellence Awards

De Cybersecurity Excellence Awards is samengesteld door deskundigen uit het bedrijfsleven. De toekenning van de award bevestigd de positie van Tools4ever als marktleider op het gebied van Identity Management en Cyber Security. Met meer dan 450 inzendingen, was er veel concurrentie voor de awards in 2017. Alle winnaars en finalisten weerspiegelen het allerbeste wat betreft leiderschap en innovatie in de huidige cybersecurity-industrie, vertelt Holger Schulze, oprichter van de 350.000-leden tellende Information Security Community op LinkedIn die het award programma organiseert.

Wij zijn erg trots met het behalen van de ‘Network Access Control’-award, zegt Jacques Vriens, directeur bij Tools4ever. Het is een bevestiging voor ons dat onze software-oplossingen voldoen aan de hoge standaarden die door onze klanten worden vereist.