}

Blog

Lees hier de laatste IGA-ontwikkelingen

NEN 7510 versus cliënttevredenheid

Het is alweer een aantal jaar geleden dat de NEN 7510 werd geïntroduceerd. Maar omdat de NEN 7510 geen harde eis (geworden) is die wordt afgedwongen in regelgeving zijn er nog steeds zorgorganisaties die niet volledig compliant zijn met de NEN 7510. En dat hoeft op zichzelf niet iets negatiefs te zijn. Wij horen vaak van onze klanten in de zorgsector dat zij zeker wel in lijn met de NEN 7510 werken, maar dat voor deze organisaties de tevredenheid van cliënten of patiënten van groter belang is dan de eis zelf.

Lees meer

Categorieën

Single Sign On , Wachtwoord reset

NEN 7510 , nen7510 , regelgeving , self-service , single sign-on , wachtwoordbeheer

Self-service reset password bespaart helpdesk veel tijd

De helpdesk wordt vaak overladen met aanvragen voor wachtwoord resets / passwords resets. Hoewel deze aanvragen vrij eenvoudig zijn om op te lossen, is het voor de helpdesk ook een taak die veel tijd kost en bovendien afleidt van de andere bezigheden van de helpdesk medewerker. Afhankelijk van de grootte van de organisatie kunnen er zelfs meer dan 100 telefoontjes voor een wachtwoord reset per week zijn. Uit ervaring kunnen we zeggen dat 70% van deze telefoontjes direct opgelost moet worden omdat de gebruiker anders geen toegang heeft tot zijn pc of de applicaties die hij nodig heeft om te kunnen werken.

Lees meer

Categorieën

Wachtwoord reset

reset password , self-service , ssrpm , wachtwoord reset , wachtwoordpolicies

Autorisatiebeheer in Chipsoft CS-EZIS

UMRA Workflow Management & Self-Service, Role Based Access Control (RBAC) en Auto provisioning bieden in combinatie met elkaar uitstekende mogelijkheden om user account beheer voor ChipSoft CS-EZIS te stroomlijnen:

Lees meer

Categorieën

Wachtwoord reset

autorisatiebeheer , Chipsoft CS-EZIS , UMRA , RBAC