}

Digitale communicatie en Single Sign-On in de zorg 

12 september in Apeldoorn

Één gebruiksvriendelijke digitale werkplek!

Als organisatie in de zorg wil je dat medewerkers en vrijwilligers betrokken zijn en goed, eenvoudig en efficiënt kunnen samenwerken. Door de hoge werkdruk en steeds veeleisender wet- en regelgeving wordt de administratieve last alleen maar groter. Tegelijkertijd wordt het niveau van informatiebeveiliging binnen zorgorganisaties opgeschroefd en wordt het gebruik van ICT hierdoor minder gebruiksvriendelijk.

Door het integreren van het sociale intranet a&m impact met HelloID Access Management ontstaat één digitaal portaal voor zorgmedewerkers waar alle informatie, communicatie, processen én applicaties samenkomen. Via dit portaal kunnen medewerkers elkaar makkelijk vinden en op dezelfde wijze als zij dat privé gewend zijn ook zakelijk met elkaar communiceren.

Gebruikers authentiseren zich – volledig conform de NEN7510 – afhankelijk van de data classificatie en daaraan gekoppelde toegangsregels eenmalig (Single Sign-on) en/of middels Multi Factor Authentication (MFA) voor eenvoudige, maar veilige toegang tot toepassingen en gegevens. Dankzij de integratie met bijvoorbeeld Office 365 zijn daarnaast ook de gedeelde en persoonlijke bestanden gemakkelijk toegankelijk.

Meld je nu aan voor onze sessie en wij vertellen je hier graag meer over!

De digitale werkplek:

Hoe pakt dit uit in de praktijk?
Hans Knibbe van gezamenlijke klant iHUB - een samenwerkingsverband van zorgverleners op het gebied van jeugdhulp, opvoedondersteuning en speciaal onderwijs - deelt graag hun beweegredenen en ervaringen met de digitale werkplek. Wat kom je hierbij tegen, hoe is het traject verlopen en hoe rendeert de inzet van deze technologie, dit komt allemaal aan bod.

Waar en wanneer: 12 september in Apeldoorn
Tijd: 15:00 – 18:00 uur
Kosten: Géén. Wij zorgen daarnaast ook voor wat lekkere hapjes.

Inschrijfformulier

 

 

Let op er is een beperkt aantal plekken beschikbaar!